تعطیلی همزمان مدارس در ساعات ظهر باعث ایجاد ترافیک شده است
تعطیلی همزمان مدارس در ساعات ظهر باعث ایجاد ترافیک شده است
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: تجمیع بیش از پنج مدرسه و تعداد زیادی از ادارات شهرستان در یک منطقه خیابان آزادی و تعطیلی همزمان مدارس موجب ترافیک سنگین در حد فاصل ظهر شده است.

سرهنگ محمود حسین زاده فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد به مناسبت هفته ناجا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: یکی از مهم ترین نقاط پر ترافیک شهر محمودآباد حدفاصل دادگستری تا محل سابق جایگاه سوخت اسفاری می باشد که به علت تعطیلی همزمان تمامی مدارس منطقه ، متاسفانه تا دو لاین از جادهای اصلی زیر بار ترافیک می رود.

وی همچنین از از احداث دو بریدگی در شهر محمودآباد برابر مصوبه شورای ترافیک خبر داد و گفت: یک بریدگی حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) روبروی سالن ورزشی و مجموعه ورزشی شهید بهشتی و یک بریدگی در خیابان امام خمینی (ره) روبروی ایستگاه آمل به منظور کاهش سطح ترافیک شهر احداث خواهد شد.

رئیس پلیس محمودآباد همچنین از نصب و راه اندازی ۱۸ دوربین سرعت سنج در شهرستان خبر داد و افزود : ۸ دوربین سرعت سنج در محمودآباد و ۱۰ دوربین در شهر سرخ رود به همت شهرداری سرخ رود و محمودآباد نصب شده و فعال می باشند که این دوربین ها در کاهش تعداد تصادفات نقش بسزایی دارند.

سرهنگ محمود حسین زاده یکی از عوامل تصادف ها در شهر محمودآباد و سرخ رود رو بلند بودن عرض خیابان ها عنوان کرد و افزود: بلند بودن عرض خیابان های شهر موجب کاهش ترافیک و سهولت در رفت و آمد می گردد ولی برخی از شهروندان متاسفانه اصول رانندگی را رعایت نمی کنند و با سرعت زیاد در سطح شهر رانندگی می نمایند که بعضاً شاهد حوادث ناگوار هستیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین