اعطای ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در محمودآباد
اعطای ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین / مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: با کمک صندوق کارآفرینی امید از محل تسهیلات اشتغال روستایی در قالب طرح یک روستا یک محصول، روستاهای اسکنده و وازیک را به عنوان روستای پایلوت در زمینه پرورش گل و گیاه زینتی در نظر گرفته‌ایم که تاکنون تعداد ۶۰ نفر از متقاضيان این روستا با اعتباری به مبلغ تقریبی ۹۵ میلیارد ریال موفق به دریافت این تسهیلات جهت احداث و بازسازی گلخانه شدند.

محمد هادی زاده بیان کرد: همچنین روستاهای گل محله، بائوده سفلی و عبدالله‌آباد به صندوق کارآفرینی امید در غالب پروژه یک روستا، یک محصول جهت اعطای تسهیلات معرفی شدند.

وی پروژه های فنی زیر بنایی را از مهم ترین فعالیت های این مدیریت برشمرد و تصریح کرد: اجرای پروژه بتنی کردن کانال مستطیلی در روستاهای بائوده‏‌سفلی، عبدالله‌آباد و شومیا به طول ۱۵۰ متر با اعتبار  ۱۸۹۵ میلیون ریال، اجرای پروژه شن‏‌ریزی در روستاهای اسکنده، میانکلمرز، خشت‏‌سر و علوی‌کلای‏‌میر به طول ۷۸۸ متر با اعتبار ۲۲۰۶ میلیون ریال و نقشه‏‌برداری، طراحی و آماده سازی اسناد مناقصه پروژه تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری روستای برنجده در سطح تقریبی ۶۰ هکتار جهت اجرا در سال جاری از جمله پروژه های فنی زیر بنایی ماست.

هادی‌زاده ادامه داد: نقشه‏‌برداری و طراحی اراضی شالیزاری روستاهای چاکسر و افراتخت جهت اجرای پروژه تجهیز و نوسازی مجموعا در سطح ۷۵ هکتار و نقشه برداری، طراحی و آماده سازی اسناد مناقصه پروژه آبیاری کم فشار روستای خوردونکلا در سطح حدود ۱۲۰ هکتار از دیگر پروژه های ما در این حوزه هستند.

وی در پایان افزود: همچنین اجرای پروژه مرمت و لایروبی آببندان روستای بونده با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال و تصویب اعتبار مرمت و لایروبی آببندان روستای بیشه کلا و پرداخت دیون به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از برنامه ها و پروژه های این اداره هستند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین