جذب ۲۷ میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در محمودآباد
جذب ۲۷ میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در محمودآباد
محمودآبادآنلاین: مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: سه ماه نخست امسال 66 نفر از متقاضیان توسعه ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان از 27 میلیارد و 464 میلیون ریال تسهیلات برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده گفت: سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۶ نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی در شهرستان محمودآباد از ۲۷ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.
هادی زاده با اشاره به اینکه مکانیزاسیون یکی از راه‌های گذر از کشاورزی سنتی و خود معیشتی به کشاورزی صنعتی و پایدار است، افزود: امسال اعتبار تخصیصی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان محمودآباد ۵۷ میلیون ریال است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۵ نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: تاکنون به ۶۶ نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی این شهرستان ۲۷ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد.
هادی زاده افزود: فناوری‌های نوین می‌تواند ضمن افزایش تولید محصولات کشاورزی در واحد سطح، موجب کاهش هزینه‌های تولید و متعاقب آن منجر به کاهش قیمت تمام‌ شده محصولات کشاورزی شود.
به گفته این مقام مسئول تأمین ماشین آلات و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی از مهمترین طرح های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال به کار و توسعه بخش کشاورزی در زمینه های مختلف فراهم می شود.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی محمودآباد