وقف زمین توسط خیّر محمودآبادی به هلال‌ احمر مازندران
وقف زمین توسط خیّر محمودآبادی به هلال‌ احمر مازندران
محمودآباد آنلاین : خیر محمودآبادی در یک اقدام ارزشمند زمین خود را با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر مازندران اهداء کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا مازندران قربانعلی عبدی امروز ۲۰ دی در آئین اهدای زمین خود به هلال احمر مازندران با بیان اینکه پدرم با روحیه و اعتقاد قلبی و به نیت ائمه اطهار زمین هایی را به مجمع خیرین و مرکز خادم الرضا (ع) شهرستان محمودآباد اهداء کرد، گفت: با توجه به نبود ساختمان ویژه هلال‌احمر و با شروع فعالیت در این شهرستان؛ با مشاهده تلاش امدادگران در فعالیت های مختلف و پیگیری های مجمع خیرین و رئیس شعبه در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به نیت روح پدر و مادرم، تصمیم گرفتم تا این زمین را اهداء کنم.

عبدی با اشاره به اینکه این اقدام یک کار دلی بوده است، افزود: قطعه زمینی حدود ۳۰۰ متر مربع در نقطه مناسب شهرستان محمودآباد که ارزش آن در حال حاضر بیش از ۷میلیارد تومان است را برای خشنودی خدای متعال، شادی روح مادر و  پدر عزیزم در راستای مشارکت در امور عام‌المنفعه، ساخت مرکز فیزیوتراپی و دندانپزشکی به هلال‌احمر استان مازندران و شهرستان محمودآباد اهداء کردم.

این خیر ۶۳ ساله محمودآبادی خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که این فرصت را به من داد تا به عنوان یک انسان، احساس مفید بودن کنم و با این اقدام کوچک در خدمت رسانی سازمان هلال‌احمر سهیم باشم.

عبدی‌ اظهار کرد: از اقدام خود بی نهایت راضی و خوشحال هستم و امیدوارم ارواح طیبه مادر و پدر بزرگوارم که خود همیشه بانی خیر بودند نیز در جوار حضرت حضرت فاطمه (س)، امام رضا (ع )و رحمت الهی شاد و مشمول الطاف خدای متعال گردند.

قابل ذکراست، در آئین اهدای این قطعه زمین تعدادی از خیّرین نسبت به تامین بخشی از مصالح و هزینه‌ها قول مساعدت دادند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا مازندران