تخریب ساختمان بانک قوامین سابق در سه راهی شهر محمودآباد
تخریب ساختمان بانک قوامین سابق در سه راهی شهر محمودآباد
محمودآباد آنلاین : صبح امروز در آستانه سال نو و به منظور بازگشایی مسیر دسترسی به ساحل و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد ساختمان بانک قوامین واقع در سه راهی شهر محمودآباد تخریب شد.

مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: بر اساس توافقات حاصل شده با فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد ساختمان سابق بانک قوامین به مساحت ۷۰ متر مربع که متعلق به نیروی انتظامی بود در راستای اهداف شهرداری محمودآباد مبنی بر آزاد سازی مسیر دسترسی به ساحل از سه راهی شهر محمودآباد پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی تخریب شد.

شهردار محمودآباد گفت: برابر توافقات بعمل آمده مقرر گردید یک ساختمان با همین متراژ بنا در محل ستاد فرماندهی انتظامی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال ساخته شود.

وی افزود: شب گذشته در ادامه روند آزاد سازی سه راهی شهر محمودآباد تلویزیون شهری و المان سابق نوروز و تابلوهای تبلیغاتی اکران شده در سه راهی شهر برچیده شد و تلویزیون در میدان شهید سردار کاظمی نصب شده است.

گفتنی است آیین تخریب ساختمان بانک قوامین پیش از ظهر امروز با حضور مهندس ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و حجت السلام جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد و علی رسولی معاونین سیاسی فرمانداری و محمد قاسمی معاون امور عمرانی فرماندار و مهدی اختیاری شهردار و کلیه اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد حضور داشتند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین