۳۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال اعتبارات ابلاغی مشاغل خانگی در سال جاری
۳۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال اعتبارات ابلاغی مشاغل خانگی در سال جاری
محمودآباد آنلاین : معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در جلسه کارگروه اشتغال با محوریت توزیع اعتبارات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۲ از ابلاغ ۳۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال اعتبار تسهیلات اشتغال خانگی به شهرستان محمودآباد خبر داد. ‎

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد ؛ این جلسه با محوریت توزیع اعتبارات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ و بررسی سامانه رصد اشتغال و میزان تحقق اشتغال توسط دستگاههای اجرایی شهرستان به ریاست محمد قاسمی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایر مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
محمد قاسمی معاون برنامه ریزی فرمانداری محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت : امسال اعتبارات ابلاغی مشاغل خانگی شهرستان مبلغ ۳۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال است که مبلغ ۵ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال از این تسهیلات از طریق بانک ملت و ۵ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال از طریق بانک تجارت، ۵ میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال توسط بانک صادرات، ۶ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال بانک توسعه تعاون و ۶ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال توسط بانک رفاه کارگران و ۴ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال نیز از طریق بانک ملی در بین متقاضیان واجد شرایط شهرستان توزیع خواهد شد.
قاسمی اظهار داشت: تعهد اشتغال امسال شهرستان یک هزار و ۴۳۶ نفر است که تاکنون دستگاه های اجرایی شهرستان ۳۷۰نفر معادل۷۶/۲۵ درصد از آن را محقق کرده و در سامانه کارا به ثبت رسانیده اند.
وی در این راستا از مدیران دستگاههای اجرایی خواست نسبت به شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی و تحقق مابقی تعهدات تا پایان سال تلاش نمایند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین