بوی فرهنگ و دین باید از ورودی روستاها به مشام برسد
بوی فرهنگ و دین باید از ورودی روستاها به مشام برسد
محمودآباد آنلاین: امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر اینکه بوی فرهنگ و دین باید از ورودی روستاها به مشام برسد، گفت: مسیر ورودی تمامی روستاهای بخش با بنر نام روستا وعکس‌ شهدایشان یکسان‌سازی شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین پیش از ظهر امروز دیدار نوروزی بخشدار سرخ رود و دهیاران روستاهای بخش سرخ رود و اعضای شورای اسلامی بخش سرخ رود با حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه بخش سرخ رود در محل دفتر کار ایشان برگزار شد.

حجت السلام تقی زاده در این دیدار با بیان اینکه در سال گذشته پروژه دهه فجر را شرکت نکردیم تا به پروژه‌های مد نظر و مشکلات روستاهای بخش برسیم، اظهار داشت: دهیاران مهندسین روستاها هستید که امروز شاهد بیشتر توسعه‌ و آبادانی در روستاها هستیم.

وی افزود: بیت‌الزهرا حلال مشکلات است و بیشترین مشکلات در این مکان فرهنگی بررسی شد؛ ماه رمضان امسال با سال جدید مقارن شد که باید به موضوع حجاب و روزه‌خواری توجه ویژه کرد.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: باورهای دینی ما نشات گرفته از مسجد و دین است که باید به آن توجه ویژه شود؛ دهیاران ما در کنار همه مسائل با برگزاری یادواره شهدا همراه هستند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: بابت پدیده عفاف و حجاب از سال‌های گذشته با ورود ماهواره و اینترنت دغدغه ما بود که باید تفکر دینی  در بین جوانان و نوجوانان قالب شود.

وی تصریح کرد: دهیاران بنرهای تبلیغاتی در حوزه عفاف و حجاب باید در سطح روستاها نصب کنند و در محله مهدوی روستاها کارهای بسیار خوبی انجام شد که موضوع عفاف و حجاب نیز توجه شود.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: شعار سال را در مساجد و معابر نصب کنید؛ باید از خودمان شروع کنیم، باید درد دین داشت و در سطح جامعه فرهنگ‌سازی کنیم.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین