کاهش ۸۰ درصدی غریق در سواحل شهرستان محمودآباد
کاهش ۸۰ درصدی غریق در سواحل شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرماندار شهرستان محمودآباد كاهش ۸۰ درصدی آمار غرق شدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اين شهرستان را متاثر از برگزاری جلسات و تصميمات قابل توجهی كه در استان از سوی استاندار محترم و شهرستان گرفته شده ، دانست و افزود : همكاری مطلوب روسای كميته های ستاد در بخش های مختلف قابل تحسين است.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد به ریاست روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور معاون سیاسی فرماندار، بخشداران، شهرداران و فرماندهی انتظامی اعضای شورای شهر و جمعی از روسای دستگاههای امدادی و اجرایی صبح یکشنبه ۸ مردادماه در محل فرمانداری برگزار شد. ‎
روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن آرزوی قبولی عزاداری های حاضرین در جلسه از عملکرد قابل قبول اعضای ستاد ساماندهی سواحل با وجود کمبودها و مشکلات فراوان قدردانی کرد و افزود: باید تا آخرین روز فعالیت ستاد بصورت هوشیار از ساحل مراقبت کنیم ، چرا که لحظه ای غفلت و کوتاهی می‌تواند اتفاقات جبران ناپذیری را رقم بزند.
وی آمار غرق شدگان از ابتدای فصل شنا تا کنون در این شهرستان را ۲ نفر اعلام کرد و گفت: طی این مدت همچنین دستکم ۷۰ نفر در محمودآباد و ۴۹ نفر نیز در سرخ رود با همکاری ناجیان غریق و عوامل امدادی از مرگ حتمی نجات یافتند.
رئیس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد عدم توجه به تذکرات منجیان غریق و عوامل امدادی و مبادرت به شنا در ساعت های خارج از طرح و مناطق ممنوعه را به دلیل عدم حضور ناجی و وجود بستر ناامن و موج های شکافنده عامل اصلی غرق شدن هموطنان عنوان کرد و از مسافران خواست ضمن همکاری با ناجیان از حضور طولانی مدت در دریا و شنا در ساعات غیرمجاز و مناطق خارج از طرح به دلیل ریسک بالا جدا خودداری نمایند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین