استعفاء مرتضی غلامی پذیرفته شد ، حامد باقری آمد
استعفاء مرتضی غلامی پذیرفته شد ، حامد باقری آمد
محمودآباد آنلاین : شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد از پذیرش استعفاء مرتضی غلامی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد خبر داد.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد ظهر امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از از پذیرش استعفاء مرتضی غلامی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد در جلسه کمیته انطباق مورخ ۲۷  شهریور خبر داد و افزود: حامد باقری عضو دوم علی البدل شورای شهر بزودی در جلسه این شورا به عنوان دومین فرد جایگزین معرفی خواهد شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین مرتضی غلامی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد در مورخ ۲۴ شهریور ماه سالجاری استعفاء خود را بنا به علت بیماری و عدم توانایی جسمی و پاره ای از مشکلات شخصی تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر کرد.

گفتنی است اعضای شورای شهر محمودآباد در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۱ صبح در محل کار این شورا با حضور ۴ عضو و غیبت دکتر سعید بناساز به علت درمان بیماری تشکیل جلسه داده و با سه امضای موافق به صورتجلسه به فرمانداری شهرستان ارسال شد.

لازم به ذکر است سیف الله فرزانه عضو پیشین شورای شهر محمودآباد با ۱۰۲۰۴ رای بعد از گذشت یک سال و نیم از عضویت در شورای شهر با استعفاء و پذیرش مسئولیت مدیرکلی میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران جای خود را به دکتر سعید بناساز که با ۳۹۵۷ رای اولین عضو علی البدل بود داد و اکنون حامد باقری دومین عضو علی البدل با ۳۷۵۵ رای جایگزین مرتضی غلامی برای کمتر از یک سال در پارلمان شورای شهر محمودآباد خواهد شد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین