اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان محمودآباد
اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان محمودآباد
مهدی شعبان پور، سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان محمودآباد از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛مهدی شعبان پور اظهار داشت: بر اساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان ؛امسال برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش به دلیل تقارن با روز شهادت امام رضا(ع)یک روز دیر برگزار می شود .

 

سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان محمودآبادگفت: با توجه به اهمیت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت این هفته از روز ۲۷ مهر با نواختن زنگ ورزش برنامه های این هفته آغاز خواهد شد.

 

او افزود: در ادامه برنامه های دیگر همچون رژه موتوری و خودرویی،دیدار با فرماندار، ورزش صبحگاهی، برگزار خواهد شد.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان اظهارکرد: اهدای مدال ورزشکار به خانواده شهید ورزشکار و برگزاری ششمین یادواره شهدای ورزشکار از شاخص ترین های فرهنگی هفته تربیت بدنی می باشد.

 

شعبان پور در خصوص برنامه های ورزش همگانی در این هفته عنوان کرد: برگزاری ورزش صبحگاهی ، همایش کوهپیمایی و طبیعت گردی،برگزاری مسابقات فریزبی،پویش ورزش در خانه، و مسابقات مجازی لیوان چینی و روپایی، دوچرخه سواری و… از برنامه های پیش بینی شده برای ورزش همگانی در هفته تربیت بدنی است‌.

 

او اضافه کرد: برگزاری کلاس های مربیگری سوارکاری ، بدمینتون و رزمی و مسابقات هندبال، آمادگی جسمانی ، طناب زنی و همچنین تجلیل از ناجیان غریق وپیشکسوتان ورزش از عناوین مهم در این هفته است.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد