بزودی پاسخ لازم به هتاک خون شهدا داده خواهد شد
بزودی پاسخ لازم به هتاک خون شهدا داده خواهد شد
محمودآباد آنلاین: امام جمعه محمودآباد گفت: در دیداری که با اعضای شورای تامین و معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پاسخ لازم به هتاک خون شهدا داده شود و سریع تر این پرونده با نتیجه ای که مورد رضایت مردم باشد به اتمام برسد.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ پیش از ظهر امروز روح اله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار، حجت الاسلام محمد انتظاری رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، فرماندار محمودآباد، معاون سیاسی فرماندار و اعضاء شورای تأمین با حجت الاسلام سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد دیدار کردند.

سید احمد جباری در پایان این دیدار که بیشتر پیرو سخنرانی وی در خطبه های نمازجمعه پنجم خردادماه سالجاری تشکیل شد در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مردم بزرگوار و خانواده معظم شهدا از بنده بعنوان خادم کوچک شهرستان راجب پرونده اهانت به خانواده شهدا مطالباتی داشتند، اینجانب نیز در راستای ایفای حقوق فرزندان شاهد و ایثارگر، سخنانی در خطبه های نمازجمعه شهرستان ایراد نمودم.

وی افزود: در جلسه پیش از ظهر امروز مباحث مختلفی در مورد اهانت به خانواده شهدا از سوی یک عضو شورای شهر مطرح و در پایان به جمع بندی خوب و متقنی رسیدیم که انشاله و به حول قوه الهی موجب شادی دلهای خانواده معظم شهدا و مومنین خواهد شد.

 

 

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین