برگزاری مسابقات کشتی لوچو در محمودآباد
برگزاری مسابقات کشتی لوچو در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: سومین دوره رقابت‌های کشتی لوچو در روستای آهی محله محمودآباد با معرفی پهلوانان و سر پهلوان خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ سومین دوره مسابقات پهلوانی و سر پهلوانی کشتی لوچو در زمین ورزشی آهی محله محمودآباد برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها بیش از ۱۰۰ کشتی گیر و لوچوکار از شهر‌های نور، چمستان، محمودآباد، آمل، بابلسر، بابل، بندپی، جویبار، ایزدشهر، بهنمیر و فریدونکنار در رده‌های پهلوانی و سرپهلوانی طی دو روز  در ۵ وزن  پنجه در پنجه شدند و مسابقات نیز دیروز یایان یافت.

در پایان این رقابت ها سجاد مجیدی در وزن ۶۵- ، میلاد نوروزی وزن ۷۵- ، سید ضیاء حسینیان(محمودآباد) وزن ۸۵-، فرهاد موسوی(محمودآباد) وزن ۹۵- و محمد علی تبار(بابل) در وزن ۹۵+ به عنوان قهرمانی و پهلوان این رقابت ها معرفی شدند و جایزه یک راس گوسفند به این نفرات اهدا شد .

همچنین پایان بخش این مسابقات معرفی سرپهلوان  بود که ۱۱ کشتی برگزار شد که در نهایت محمد علی تبار از بابل و امیر رضا حسین زاده از محمودآباد به فینال راه پیدا کردند که جایزه یک راس گاو  این مسابقات به امیر رضا حسین زاده از محمودآباد رسید .

 

علیزاده فرماندار محمودآباد ، اسماعیل نیا بخشدار مرکزی ، حسین زاده فرمانده انتظامی ، عسگری محمدیان رئیس هیأت کشتی مازندران ، بحرگرد رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی مازندران، شعبان پور رئیس اداره ورزش و جوانان ، اسدی مدیریت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان از نزدیک نظاره گر این رقابت ها بودند .

حضور چشمگیر و پرشور علاقمندان از اقصی نقاط شهرستان و استان نیز از نکات جالب این مسابقات بود که بر جذابیت مسابقات افزود.

سومین دوره رقابت های کشتی لوچو  به همت دهیاری و شورای ورزشی آهی محله روزهای ۱۹ و ۲۰ تیرماه  برگزار شد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی ورزش و جوانان محمودآباد