دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی و کشفیات ۵۹۵ میلیاردی در تعطیلات نوروزی
دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی و کشفیات ۵۹۵ میلیاردی در تعطیلات نوروزی
محمودآباد آنلاین : سرهنگ محمد محمدپور رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از دستگیری 101 متهم اقتصادی و کشف بیش از 595 میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در تعطیلات نوروزی1402 خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین سرهنگ “محمد محمدپور” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر استان مازندران در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه های قاچاق کالا و ارز (سوخت، دام و …) و جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و…) شدند.

وی افزود: ارزش کشفیات مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۹۵ میلیارد ریال برآورد شد و همچنین در این راستا ۱۰۱ متهم نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی با تلاش های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، کارآگاهان پلیس اقتصادی تعداد ۹۳ فقره پرونده در راستای جرائم اقتصادی تشکیل شد.

وی در ادامه بیان داشت: کشفیات شامل احتکار، اخلال در نظام اقتصادی، فرآورده نفتی قاچاق، دام سبک و سنگین قاچاق و سایر کشفیات قاچاق در عناوین مختلف بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره در سال جاری آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و مبارزه با هر گونه جرایم اقتصادی  و مبارزه بلا قاچاق کالا و ارز را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست.

سرهنگ محمد محمدپور از هموطنان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی در این راستا، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین