برترین های بوکس نوجوانان مازندران در محمودآباد مشخص شدند + گزارش تصویری
برترین های بوکس نوجوانان مازندران در محمودآباد مشخص شدند + گزارش تصویری
محمودآباد آنلاین : در پایان رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان مازندران انتخابی کشور تیم های برتر و قهرمانان این دوره از رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ این دوره از رقابت ها تحت عنوان جام شهدای محمودآباد و یادبود مربی فقید بوکس عبداله طالبی به میزبانی هیأت بوکس محمودآباد در سالن ورزشی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد .

با پایان سه روز رقابت ۱۰۱ بوکسور از ۱۸ تیم شهرستانی، در نهایت تیم ساری قهرمان شد و تیم های قائمشهر و بهشهر در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

از نکات بارز و به اذعان همه مسئولان و حاضرین در این رقابت ها می توان به میزبانی عالی و با کیفیت خوب شهرستان محمودآباد در این دوره اشاره کرد که با کمترین حاشیه ای مسابقات برگزار گردید.
کاپ اخلاق به تیم محمودآباد رسید و تکنیکی ترین و قدرتی ترین بوکسور به ترتیب به حسین سعیدی و ماهان ساجدی (ساری) کاپ بهترین داور نیز به ایمان عظیمی از ساری تعلق گرفت.
در پایان این رقابت ها دانیال حاتمی (محمودآباد ) ، علی مرادی نژاد (نور)، حسین سعیدی (ساری)، محمد حسین باباجان نژاد (بابل)، ماهان پازوکی (قائمشهر)، ماهان خسرو پور (ساری)، علی خدمتی (ساری)، امیر حسین مبرهی (قائمشهر)، یاسین علی نیا (قائمشهر)، ماهان ساجدی (ساری)، امیر حسین مجرد (نوشهر) ،آروین شاه بائی (قائمشهر) و ابوالفضل حسین آبادی (بهشهر) بترتیب در اوزان ۴۴-۴۶ ، ۴۸ ، ۵۰ ، ۵۲، ۵۴ ،۵۷ ، ۶۰ ، ۶۳، ۶۶، ۷۰،۷۵، ۸۰ و مثبت ۸۰ سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین