بخشدار جدید مرکزی محمودآباد منصوب شد
بخشدار جدید مرکزی محمودآباد منصوب شد
طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان استاندار مازندران ، علیرضا اسماعیل نیا عمران به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان محمودآباد منصوب شد.

در متن حکم وی آمده است : با عنایت به پیشنهاد فرماندار شهرستان محمودآباد و بر اساس تفویض اختیار شماره ۱۴۲۰۲۴ مورخ ۶/۱۲/۱۳۹۲ وزیر کشور ، به موجب این حکم به سمت بخشدار مرکزی شهرستان محمودآباد پست سازمانی شماره ۹۳۴-۲۷ منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل و دقیق قوانین و مقررات و بهره گیری از تجارب علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بالفعل و بالقئه نهفته در حوزه مسئولیت جدید در ایفای وظایف محوله و خدمت به مردم منطقه موید و منصور باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی ) در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های نظا م مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار خواستارم.

قابل ذکر است علیرضا اسماعیل نیا عمران فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق بوده و پیش از این مسئول دفتر سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان محمودآباد بوده و جایگزین غلامرضا رنجبر در بخشداری مرکزی شد.

آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی محمودآباد در روز پنج شنبه ۱۳ شهریور همزمان با جلسه شورای اداری شهرستان قرار است برگزار شود.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین