باید در ادارات فضای حضور افراد معلول مهیا شود
باید در ادارات فضای حضور افراد معلول مهیا شود
محمودآباد آنلاین / طالبی فرماندار محمودآباد گفت : باید در ادارات فضای رفت و آمد افراد معلول مهیا شود و ما مسئولین باید گره ای از مشکلات این عزیزان باز کنیم.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ خسرو طالبی، فرماندار محمودآباد در افتتاحیه سومین مرکز حرفه آموزی معلولین استان مازندران در محمودآباد گفت : معلولان هم نوع ما هستند و هرچه ما بتوانیم این مراکز را بیشتر کنیم، گویا زمینه ارتقاء ، استمرار و تضمین شغلی را برای آن ها فراهم کرده ایم.

وی افزود : باید استعداد این افراد هم شکوفا شود و آن ها هم فرزندان ما هستند و ما در قبال این عزیزان مسئولیم و این کارگاه ها مخصوص آن ها است.

طالبی با بیان اینکه باید در ادارات فضای رفت و آمد افراد معلول مهیا شود، خاطر نشان کرد : موضوع ارزشمندی است که برای این عزیزان ارزش قائل شویم و باید گره ای از مشکلات آنها باز کنیم.

فرماندار محمودآباد متذکر شد : ما نباید احساس کنیم  افراد دارای معلولیت،محدودیت دارند چرا که انسان همیشه در معرض امتحان الهی قرار می گیرد و این یک امر طبیعی است.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد جباری، امام جمعه محمودآباد افزود : همه انسان ها مکرم اند و گاهی تکریم ،  ذاتی و گاهی هم کرامت، اکتسابی است.

وی گفت : کرامت ذاتی خیلی مهم نیست و خداوند، همه انسان هارا محترم قرار داده و مهم این است که انسان تلاش کند و برای خود احترام، منزلت و عظمت کسب کند و جایگاه خود را در میان سایرین بالا ببرد.

حجت الاسلام جباری تصریح کرد : خداوند لطف بزرگی به آنها کرده و ما امروز شاهد توانمندی و صنعت این عزیزان هستیم و می توانند با آن مصنوعاتی که با دستان توانمند و با کفایت خودشان پدید آورند، استقلال شغلی داشته باشند.

خطیب جمعه محمودآباد در پایان بیان کرد : تنها خواسته افراد دارای معلولیت از مسئولین، زمینه سازی و فراهم سازی بستر مشاغل و زندگی شان است.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین