با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و ماه مبارک رمضان  را تبریک گفت
با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و ماه مبارک رمضان  را تبریک گفت
محمودآباد آنلاین : فرارسیدن عید باستانی نوروز و تقارن آن با ماه‌ پرفضیلت رمضان را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم شهرستان های نور و محمودآباد تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای همه مردم سرزمینمان باشد. این دگرگـونی طبیعـت فرصتـی است برای اندیشیـدن انسـان به عظمت کبـریایی خالق هستی و تجدید حیات، تا خویشتن خـویش را از نسیـان و غفلـت رهایـی بخشـیم.

“بسم الله الرحمن الرحیم”

به نام خدای بهارآفرین    بهار آفرین را هزار آفرین

فرارسیدن عید باستانی نوروز و تقارن آن با ماه‌ پرفضیلت رمضان را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم شهرستان های نور و محمودآباد تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای همه مردم سرزمینمان باشد. این دگرگـونی طبیعـت فرصتـی است برای اندیشیـدن انسـان به عظمت کبـریایی خالق هستی و تجدید حیات، تا خویشتن خـویش را از نسیـان و غفلـت رهایـی بخشـیم.

در این سال که از سوی رهبر معظم و فرزانه انقلاب به نام « مهار تورم ، رشد تولید » نامگذاری شده است، به مردم فهیم، نجیب، شریف و بصیر حوزه انتخابیه اطمینان می دهیم با تلاش، پشتکار و همدلی مضاعف و با نصب العین قرار دادن رهنمودها و سیاست های ابلاغی معظم له در تمامی امور محوله، بالاخص رفع معضلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز و رفاه حال آنان از هیچ کوششی دریغ ننمایم و با حفظ روحیه امیدبخشی و کارآمدی در کنار شما عزیزان خواهم ایستاد.

امیدواریم با مدد الهی و پشتوانه شما عزیزان در سال جدید نیز برگ های زرین دیگری بر کتاب خدمت رسانی به شما عزیزان بیافزاییم.

در پرتو الطاف ایزد منان، نوروز خجسته مبارک، قلب تان از مهر آکنده و بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد. در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی، ظهور مهدی موعود(عج) و احسن الحال را برای شما آرزومندم.

“ولی الله فرزانه”

خادم مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین