بانوی دونده محمودآبادی در شرایطی نابرابر قهرمان بسیج استان شد
بانوی دونده محمودآبادی در شرایطی نابرابر قهرمان بسیج استان شد
محمودآباد آنلاین / بانوی دونده محمودآبادی بازم عیار دوو میدانی محمودآباد را به رخ همگان کشید و عنوان قهرمان بسیج استان مازندران را با سختی و مشقت به دست آورد.

فاطمه سلطانی در گفتگو با خبرنگار ما افزود؛ این دوره از مسابقات تحت عنوان رقابت های دو‌ومیدانی قهرمانی بسیج دختران مازندران به میزبانی شهرستان نور برگزار شد.

 

سلطانی ادامه داد:شرایط ما در این شهرستان از نظر امکانات و تجهیزات خیلی ضعیف و شاید صفره و هیچ حمایتی از مربیان و ورزشکاران صورت نمی گیرد و ما هم باید به فکر تمرین دادن و آماده سازی ورزشکاران باشیم و هم به دنبال فراهم کردن این شرایط باشیم .

 

فاطمه سلطانی مربی و قهرمان دوومیدانی اظهار داشت: ما انتظار حداقل ها رو از مسئولان داریم که برای قهرمانان خود فراهم کنند و امیدواریم شما خبرنگاران زبان ما باشید و حرف ما را به گوش مسئولان امر برسانید

این مربی ادامه داد: باورتون میشه تخته استارت‌ نداریم و با دو تا سنگ بعنوان تخته استارت‌ استفاده می کنیم و یا میله وزنه و دمبل برای تمرین بچه ها نداریم اما با این شرایط سخت تمرین می کنیم و می درخشیم و مقام کسب می کنیم .

 

سلطانی در ادامه افزود؛ فاطمه حیدریان یکی از دوندگان ارزنده و آینده دار دو‌ومیدانی محمودآباد است که توانست در این رقابت ها بدرخشد و صاحب مدال طلا شود .

 

حیدریان توانست در ماده ۲۰۰ متر سرعت بالاتر از دیگر دونده ها از خط پایانی عبور کند و مدال قهرمانی را برای این شهرستان به ارمغان بیاورد.

 

سلطانی در پایان از آینده ورزشکاران خود گفت و افزود: من برای این بچه ها آینده درخشانی می بینم که در شرایط نابرابر با دیگر ورزشکاران استانها و شهرستانها می جنگند و تلاش می کنند و مقام می آورند و انتظارات از مسئولان فقط و فقط حمایت ،حمایت و حمایت است .

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین