بازنگری در پرونده مدعی زمینهای کشاورزی در روستاهای خشت سر و آزادمون محمودآباد
بازنگری در پرونده مدعی زمینهای کشاورزی در روستاهای خشت سر و آزادمون محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سعید فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس قوه قضائیه گفت: ساختار قوه قضائیه با رویکرد حضرتعالی متناسب نیست و اگر این ساختار با موضع گیریهای اعلام شده تغییر نکند موجب ناامیدی مردم خواهد شد.

ظهر روز گذشته سعید فرزانه نماینده مردم شهرستانها ی نور و محمودآباد به اتفاق اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس قوه قضائیه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره برخی فساد اداری موجود در ادارات گفت: برخی از خوانین که قبل از انقلاب جرات نداشتند مدعی زمینهای کشاورزی در روستاهای خشت سر و آزادمون از بخش مرکزی شهرستان محمودآباد شوند ، بعد از انقلاب و با استفاده از فساد اداری موجود در ادارات ، اقدام به تهیه سند نموده و به جان مردم کشاورز و بی دفاع و قشر ضعیف جامعه افتادند و حکم خلع ید گرفتند که تقاضا دارم نسبت به این موضوع رسیدگی مجدد داشته باشید.

فرزانه گفت: در سال ۱۳۸۰ ده ها هکتار از زمین های منابع ملّی در منطقه چمستان شهرستان نور توسط منابع طبیعی یا امور اراضی به فردی واگذار شده است که متاسفانه این اراضی در شرایط اقتصادی کنونی به مبلغ  ۱۰۸میلیارد تومان به فروش رسیده که این مهم موجب نارضایتی و اعتراض مردم منطقه واقع شده است و صرفا به دلیل داشتن سند ، دست مردم به جایی نمیرسد که انتظار میرود نسبت به این موضوع هم دستگاه قضا ورود جدی و پیگیری لازم را بعمل آورد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد وسعت مازندران را جنگل و مرتع و اراضی کشاورزی و باغی است ، لذا ساماندهی ساخت و سازها مورد انتظار است و قطعا تخریب چاره کار نیست .

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملّت تصریح کرد : دستگاه نظارتی نباید در امور اجرایی دخالتی داشته باشند و باید بعد نظارتی با تقویت بیشتری به وظایف خود عمل نمایند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در خاتمه گفت: ساختمان ندامتگاه های استان مازندران در بخش گسترده ای از شهرها از ساختمان مناسبی برخوردار نبوده و نیازمند به نوسازی و بازسازی می باشد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین