جذب بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات سیتا در محمودآباد
جذب بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات سیتا در محمودآباد
محمودآباد آنلاین / سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از جذب ۳۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال تسهیلات سیتا در این شهرستان از اول امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ، سید محمد زمانی اظهار کرد: از اول امسال تاکنون ۳۱ نفر از متقاضیان توسعه تولید در بخش کشاورزی این شهرستان برای بهره مندی از تسهیلات در سامانه سیتا، ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۲۵ فقره پرونده متقاضیان بخش کشاورزی شهرستان محمودآباد برای پرداخت ۲۱۶ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش از طریق سامانه سیتا به بانک معرفی شد که به ۵ فقره ۳۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال پرداخت شد.

زمانی در ادامه مطلب خاطرنشان کرد: طرح‌های معرفی شده به بانک شامل طرح احداث گلخانه و پرورش گل و گیاه زینتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، سرمایه در گردش مرغداری و همچنین شیلات بوده است.

سرپرست جهاد کشاورزی محمودآباد در خاتمه گفت: متقاضیان توسعه تولید در بخش کشاورزی، با ثبت نام در سامانه سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری) به آدرس cita.maj.ir می توانند از تسهیلات سیتا در جهت تولید بهره‌مند شوند.

  • نویسنده : امیر عباس رضاپور
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد