حماسه آفرینی سنت دیرینه مردم این دیار است
حماسه آفرینی سنت دیرینه مردم این دیار است
محمودآباد آنلاین: داداش پور معاون سیاسی فرماندار محمودآباد گفت: مردم فهیم شهرستان محمودآباد با مشارکت 79% در انتخابات 1400 یک بار دیگر برگ زرین دیگری از حماسه‌آفرینی در صفحات سیاسی و انقلابی ایران اسلامی به ثبت رساندند.

قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک به ۷۶۸۷۵ نفر واجد شرایط رای بودند که ۶۰۰۱۰ در انتخابات حضور پیدا کردند و توانستند یک بار دیگر در حوزه سیاسی و پایبندی به انقلاب با مشارکت ۷۹% افتخار آفرینی کنند.

قائم مقام ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد با اشاره به استقرار ۱۳۵ شعبه اخذ رای در شهرستان محمودآباد گفت: بیش از ۲۷۰۰ نفر فقط به عنوان عوامل اجرایی شعب در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات ۱۴۰۰ با ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشتند.

وی با اشاره به اهمیت صیانت از آرای مردم گفت: در راستای پیش گیری از هرگونه حاشیه های جانبی به نسبت سالهای گذشته از مامورین انتظامی بیشتری در شعبات اخذ رای بکارگیری شده و همچنین گروه های بازرسی بصورت محسوس و نامحسوس مسئولیت نظارت از صندوق های رای را بر عهده داشته و همچنین گروه امحاء بصورت فعال مسئولیت رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی کاندیدای انتخابات را بر عهده داشته اند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از حضور فراگیر و امیدآفرین مردم انقلابی شهرستان محمودآباد در پای صندوق‌های رأی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ باشکوه و شایستگی و در امنیت، آرامش و سلامت کامل برگزار گردیده است ، لازم می‌دانم مراتب امتنان و سپاسگزاری خود را از همکاری و تعامل عوامل اجرایی و کلیه نهادهای دولتی و غیر دولتی و اصناف و بازاریان در برگزاری هر چه بهتر این انتخابات اعلام دارم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین