مشاور فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد محمودآباد منصوب شد
مشاور فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد محمودآباد منصوب شد
محمودآباد آنلاین / طی حکمی از سوی صادق خوشخو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد، جهانفر کاویانپور پیشکسوت عرصه هنر و تئاتر به عنوان مشاور هنری این اداره منصوب شد.

طی حکمی از سوی صادق خوشخو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد، جهانفر کاویانپور پیشکسوت عرصه هنر و تئاتر به عنوان مشاور هنری این اداره منصوب شد.

در متن حکم وی آمده است:
هنرمند پیشکسوت و گرامی جناب آقای جهانفر کاویانپور
سلام علیکم
نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور فرهنگی و هنری اینجانب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در تعامل با هنرمندان، انجمن های فرهنگی و هنری و همکاران موفق و موید باشید.

به گزارش محمودآباد آنلاین، جهانفر کاویانپور متولد ۱۳۳۹ اهل مازندران و فعالیت هنری خود را از ۱۶ سالگی در سال ۱۳۵۵ شروع کرده و قالب فعالیت‌های او هنرهای نمایشی، تئاتر و تعزیه بوده است.

او در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: با شروع جنگ دست از فعالیت هنری کشیده و راهی جبهه های نبرد شدم. بعد از پایان جنگ بنابر نیاز و فرمان مقام معظم رهبری مجددا فعالیتم را شروع کردم.

وی ادامه داد: بعد از فعالیت در تهران، کرج و شهریار وقتی به مازندران آمدم، در شهرستان محمودآباد در کانون تربیتی مربی تئاتر شدم و بعد از دو سال گروه تئاتر و تعزیه را در این شهر تشکیل دادم.

لازم به ذکر است که جهانفر کاویانپور در اکثر جشنواره های هنری کشوری شرکت داشته و همچنین شاگردان بسیاری را در زمینه هنر پرورش داده است.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین