انتظار مردم روزهای درخشان برای محمودآباد با فرماندار بومی است
انتظار مردم روزهای درخشان برای محمودآباد با فرماندار بومی است
محمودآباد آنلاین : جباری امام جمعه محمودآباد طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار جدید محمودآباد گفت : مسئولیت و انتظارات مردم از فرماندار بومی زیاد بوده و انتظار میرود در سایه مشارکت فرهیختگان و نخبگان و مدیران دستگاههای اجرایی و تلاش فرماندار بومی روزهای درخشانی در انتظار محمودآباد باشد.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد و آیین تکریم خسرو طالبی فرماندار سابق محمودآباد و معارفه روح الله علیزاده یازدهمین فرماندار شهرستان محمودآباد امروز پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره‌ فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد جباری، امام جمعه محمودآباد در این مراسم گفت : محمودآباد شهر حافظان قرآن ، شهر مفسر بزرگ نهج‌البلاغه و شهر علم و قرآن است و این شهرستان بیش از ۴۳۰  شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمانهای انقلاب کرده است.

وی ضمن قدردانی و تقدیر از خدمات و زحمات خسرو طالبی فرماندار سابق محمودآباد در دوران مسئولیت وی گفت: طالبی فردی اخلاق مدار و دین دار و مومن بود و برای حل مشکلات شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکرده و برخود وظیفه میدانم از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنم.

سید احمد جباری همچنین ضمن تبریک انتصاب روح الله علیزاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان محمودآباد گفت: مسئولیت سنگین و خطیری را بر عهده فرماندار جدید خواهد بود و خداوند این لطف را در جمهوری اسلامی ایران داشت تا این مسئولیت به این فرد لایق و شایسته داده تا به عنوان دومین فرماندار بومی برای توسعه و جبران عقب افتادگی های این شهرستان گام بردارد.

 

خطیب جمعه محمودآباد تصریح کرد : قطعا با تعاملی که با همه مسئولین در شهرستان داریم برای حل مشکلات مردم گام های جدی تر و امید بخش را خواهیم برداشت.

حجت الاسلام جباری در پایان خاطر نشان کرد : امید است مشکلات مردم در سایه تلاش و دلدادگی متولین و مسئولین امر حل شود و بی شک با فرماندار بومی روزهای درخشانی در انتظار محمودآباد باشد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین