مناجات شهروندان محمودآبادی در شب شهادت امیرالمومنین(ع)
مناجات شهروندان محمودآبادی در شب شهادت امیرالمومنین(ع)
محمودآباد آنلاین/در دومین شب از شب‌های قدر و همزمان با شب شهادت امام علی(ع) مردم ولایتمدار شهرستان محمودآباد در مساجد و تکایا و اماکن مذهبی در بیش از 120 مکان به راز و نیاز با پروردگار پرداخته و از درگاه احدیت طلب عفو و رحمت کردند.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و همزمان با دومین شب از لیالی قدر مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان در ۲۰ مسجد و مکان مذهبی در حوزه شهری در محمودآباد و سرخرود به نیایش مشغول شدند.

در ۸۵ روستای شهرستان در ۱۰۰ مسجد و تکایا مردم به راز و نیاز با معبود پرداخته و صدای الغوث الغوث و الهی العفو از این اماکن شنیده می‌شد.

در مصلی شهر سرخ رود با سخنرانی حجت‌الاسلام تقی‌زاده مراسم این شب آغاز و مسؤولان از جمله فرماندار شهرستان به همراه سایر مردم به اعمال این شب پرداختند.

در مصلی شهر محمودآباد حجت‌الاسلام جباری امام جمعه به سخنرانی و خواندن دعای جوشن کبیر پرداخته و مردم را با فضیلت و اهمیت شب قدر آشنا کرده و مراسم قرآن به سر برگزار گردید.

در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) هم با شور و حال خاصی از حضور جوانان و زنان و مردم ولایی مراسم احیاء شب دوم قدر و شب شهادت مولا امیرالمومنین برگزار گردید.

  • نویسنده : سید مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس