افزایش ۷۵ درصدی بیماران کرونایی در مازندران
افزایش ۷۵ درصدی بیماران کرونایی در مازندران
محمودآباد آنلاین: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های مازندران امروز در مقایسه با دیروز ۷۵ درصد افزایش داشته است.

۱۶۶ بیمار کرونایی شبانه روز گذشته در  مراکز درمانی مازندران بستری شدند که ۷۵ درصد بیشتر از دیروز بود، تعداد جان باختگان کرونایی نیز از ۷ نفر در روز گذشته به ۱۶ تن افزایش یافته است.

۸۷۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۱۹۹ نفر با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

فوت کرونایی ۱۵ بیمار

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۲۸ بیمار جدید مشکوک به کرونا، در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری و  ۷۹ نفر مرخص شدند.

او با اشاره به بستری بودن ۶۵۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان ، افزود: از این تعداد ۱۶۳ نفر با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر موسوی گفت: ۱۵ هم استانی نیز شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران جان خود را از دست دادند.

فوت یک بابلی

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز از بستری شدن ۳۹ بیمار کرونایی جدید در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و ترخیص ۴۷ نفر خبر داد و گفت: ۲۱۶بیمار کرونایی اکنون در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند که حال۳۶ مساعد نیست.

او افزود: یکی از شهروندان بابلی نیز شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده است.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان