روز طبیعت، هوا صاف است
روز طبیعت، هوا صاف است
محمودآباد آنلاین : معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از وزش باد با سرعت ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر در ساعت از۱۱ فروردین تا پایان روز دوازدهم همین ماه در استان خبر داد و گفت: کاهش دما بین ۸ تا ۱۵ درجه سانتیگراد را در مازندران شاهد هستیم اما در ۱۳ فروردین از ناپایداری هوا کاسته می‌شود.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه از شب پنجشنبه ۱۰ فروردین وضعیت جوی از جریانات جنوبی خارج شده و جریان شمالی وارد استان می‌شود، اظهار کرد: از سمت غرب استان بارش پراکنده آغاز شده و صبح جمعه نیز شاهد بارش پراکنده در سطح استان هستیم.

وی گفت: سیستم بارشی در روز جمعه ۱۱ فروردین تقویت می‌شود و دما کاهش پیدا می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه وضعیت جوی در ارتفاعات ابری و مه آلود است و در مناطق سردسیری کوهستانی روز شنبه ۱۲ فروردین نیز بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات ابری و مه آلود در برخی مناطق ارتفاعات احتمال وقوع پدیده تگرگ دور از انتظار نیست، اظهار کرد: در روز یکشنبه ۱۳ فروردین از ناپایداری هوا کاسته می‌شود و هوا نسبتا خوب خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران، خاطرنشان کرد: شهرهای ساری، قائمشهر و گلوگاه روز چهارشنبه۹ فروردین ۳۱ درجه گرما را به خود دیدند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا مازندران