افتخار آفرینی ووشوکار محمودآبادی در لیگ برتر ووشو کشور
افتخار آفرینی ووشوکار محمودآبادی در لیگ برتر ووشو کشور
محمودآباد آنلاین : امیر محمد محسن پور ووشوکار محمودآبادی به همراه تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو کشور شد.

به گزارش  محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛  رقابت های دور برگشت و مرحله پایانی شانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو که از سه شنبه به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد امروز پنج شنبه ۴ اسفندماه با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال پیگیری و به اتمام رسید.

 

در این مرحله تیم دانشگاه آزاد اسلامی که در نیم فصل از حضور امیر محمد محسن پور ووشوکار شایسته محمودآبادی بهره می برد توانست با صعود به مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ از سد هیأت ووشو بندر ماهشهر  و  در دیدار فینال را ۸ بر ۶ پاس فراجا را شکست دهد و برای چهارمین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد .

 

امیر محمد محسن پور در این پیکارها در ۴ دیدار به روی تاتامی رفت و توانست ووشوکاران تیم های هیأت ووشو نور، پارس جنوبی ، مقاومت و شهرداری بندر ماهشهر را شکست دهد .

 

رستوران مسلم (حاج علیپور) بعنوان حامی مالی این ووشوکار اعزامی به رقابت های لیگ برتر معرفی شد که جا دارد از آقای علیرضا علیپور مدیریت این رستوران تشکر و قدرددانی نمود.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد