ممنوع بودن ارائه خدمات در سواحل دریای خزر
ممنوع بودن ارائه خدمات در سواحل دریای خزر
محمودآباد آنلاین: ارائه هرگونه خدمات در مجتمع‌های دولتی و خصوصی ساحلی به مسافران و گردشگران ممنوع است.

حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: هنوز تصمیمی برای عملیاتی شدن یا اجرا نشدن طرح‌های دریا گرفته نشده است و منتظر اعلام نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

او با بیان اینکه مقدمات اجرای طرح دریا آماده شده است، گفت: هرگونه فعالیت بخش خصوصی یا دولتی در سواحل و ارائه خدمات به شهروندان و شنا در دریای خزر ممنوع است.

حسن نژاد ادامه داد: جلساتی با فرمانداران شهرستان‌های ساحلی مازندران برگزار و تجهیزات اجرای طرح نیز فراهم شده است، اما با توجه به شیوع کرونا هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران فعالیت برخی مشاغل در سواحل را از جمله مشاغل پرخطر اعلام کرد و گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز هیچ تصمیمی برای بازگشایی این مشاغل نگرفته است.

حسن نژاد افزود: مقدمات اجرای طرح دریا و واگذاری به متقاضیان بخش خصوصی فراهم شده است و اگر ستاد ملی مقابله تصمیم بر بازگشایی سواحل را ابلاغ کند این واحد‌ها آماده پذیرایی از مسافران و شناگران هستند.

طرح دریا همه ساله از اوایل خرداد با حضور دستگاه‌های مختلف امدادی و انتظامی برای استفاده مناسب گردشگران از این موهبت الهی و کاهش مرگ و میر هنگام شنا در دریای خزر اجرا می‌شد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان