افتتاح ۵ بخش تخصصی بیمارستان محمودآباد همزمان با هفته دولت
افتتاح ۵ بخش تخصصی بیمارستان محمودآباد همزمان با هفته دولت
محمودآباد آنلاین : رئیس بیمارستان محمودآباد با اشاره به خرید یک دستگاه سی تی اسکن گفت:خرید دستگاه سی تی اسکن بخش گسترده ای از نیازهای بیمارستان را تامین نموده و زمینه های جذب پزشکان متخصص بیشتری را فراهم کرده است.

دکتر علی رحمانی رئیس بیمارستان شهدای شهر محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: با خرید دستگاه سی تی اسکن شاهد کاهش اعزام به بیمارستان های همجوار خواهیم بود .

وی گفت: بخشی از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان محمودآباد مجروحان تصادفات رانندگی هستند و نبود دستگاه سی تی اسکن امکان تشخیص و درمان را برای پزشکان سخت نموده و در نهایت مجبور به اعزام و انتقال بیمار به بیمارستان های همجوار بودیم.

رئیس بیمارستان محمودآباد همچنین از افتتاح ۵ بخش جدید بیمارستان شامل دیالیز ، بخش ccu ، درمانگاه تخصصی و بخش تالاسمی و فیزیوتراپی خبر داد و افزود : با مشارکت خیرین حوزه سلامت و همراهی وزارت بهداشت و درمان پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مازندران این رویدادهای مطلوب در حوزه سلامت برای شهروندان رقم می خورد.

دکتر علی رحمانی همچنین ضمن قدردانی از اهتمام و مشارکت خیرین حوزه سلامت گفت: بیمارستان محمودآباد رتبه دوم در حوزه مشارکت مردمی در استان مازندران کسب کرده است.

وی در خصوص دستگاه سی تی اسکن خریداری شده گفت: این دستگاه با مشارکت خیرین و مساعدت وزارت بهداشت با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال خریداری شده و کیفیت تصویربرداری این دستگاه ۸ برابر دستگاههایی است که سابقا در بیمارستان های شهرهای همجوار استفاده می شد.

این دستگاه قادر است در یک ثانیه ۱۲ تصویر را بازسازی نموده و تخت آن ظرفیت تصویربرداری از هر بیماری حتی تا وزن ۲۰۵ کیلوگرم را دارد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین