تغییرات جدید مدیریتی دستگاه قضا در شهر محمودآباد
تغییرات جدید مدیریتی دستگاه قضا در شهر محمودآباد
محمودآباد آنلاین: با حکم رئیس قوه قضائیه ، رئیس جدید دادگاه و دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهر محمودآباد منصوب شد.

طی حکمی از سوی آیت الله ابراهیم رئیسی ، رئیس قوه قضائیه ، قاسم نبی زاده که پیش از این ریاست دادگستری شهرستان میاندرود را برعهده داشت به ‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهر محمودآباد منصوب شد.

پیش از این قاسم خلیلی کرمانی از مهر ۱۳۹۳ تا کنون به مدت بیش از ۶ سال ریاست دادگستری شهر محمودآباد را بر عهده داشت که با حکم رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس شعبه ۱۶ دادگاه تجدید نظر استان منصوب شد.

همچنین آیت الله رئیسی در حکم دیگری محمد مهدی یوسف تبار که بازپرسی دادگستری بهشر را بر عهده داشت را به عنوان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهر محمودآباد منصوب و جایگزین مرتضی حسین زاده شد که به افتخار بازنشستگی نائل شده بود شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین آئین تکریم و معارفه رئیس دادگاه و دادستان محمودآباد در روز دوشنبه ۳ آذر ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور حجت السلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران و هیات همراه و اعضای شورای تامین و قضات دادگستری محمودآباد در سالن شماره دو فرمانداری با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین