افتتاح نمایشگاه نقاشی گروهی مونالیزا در محمودآباد
افتتاح نمایشگاه نقاشی گروهی مونالیزا در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی و آموزشگاه هنرهای تجسمی مونالیزا نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان افتتاح شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : این نمایشگاه عصر امروز شنبه ۲۴ تیرماه با حضور محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیر علی رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد و سید رضا حسینی و نیما محمد پور اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و بابک فرزانه رئیس انجمن هنرهای تجسمی و مژگان حسن پور مسئول آموزشگاه هنری تجسمی مونالیزا به افتتاح رسید.
محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: این دومین نمایشگاه هنری در یک ماه گذشته می باشد و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از عموم هنرمندان شهرستان آماده است.
وی گفت: نمایشگاه نقاشی مونالیزا به سرپرستی مدیر این موسسه مژگان حسن پور و با مشارکت ۱۰ هنرجو با ارائه ۴۴ اثر به تکنیک مداد رنگی و آبرنگ به مدت دو روز از ۲۴ الی ۲۶ تیرماه در سالن گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید عموم دایر می باشد.
به گزارش محمودآباد آنلاین در این نمایشگاه هنرجویان محمودآبادی : ماهدیس خسروی ، آنیتا فاضلی ، آندیا فاضلی ، پرنیا موسوی ، ترنم حسین پور ، یاسمین عباسی ، عطرین عباسی ، دلسا محمدزاده ، یمنا علی پور ، مهیار صباحی به سرپرستی مژگان حسن پور آثار خود را ارائه دادند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین