زباله از این شهر خواهد رفت / مژده خوبی برای شهروندان در حوزه پسماند داریم
زباله از این شهر خواهد رفت / مژده خوبی برای شهروندان در حوزه پسماند داریم
محمودآباد آنلاین: نورالله قلی زاده رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد طی سخنانی در مراسم معارفه شهردار محمودآباد گفت: قطعا زباله از ساحل و شهر محمودآبد خواهد رفت و بزودی مژده خوبی برای شهروندان در حوزه مدیریت پسماند خواهم داد.

آیین معارفه شهردار شهر ساحلی محمودآباد صبح امروز با حضور حجت السلام سید داود موسوی امام جمعه، قنبر علی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، دادستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، اعضای شورای شهر محمودآباد و دیگر مسئولان در فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

 

نورالله قلیزاده رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد در این آئین بیان کرد: طی چند ماه گذشته قدم ها و گام های موثری در خدمت به شهروندان برداشته شده و نتایج خوبی حاصل شد، از جمله پیشرفت های خوبی که در کنارگذر شرقی داشتیم که بی شک آن را مرهون زحمات شبانه روزی مهندس بطیاری سرپرست دلسوز شهرداری و همکاران خوب شهرداری هستیم.

 

وی افزود: همچنین تلاش های خوبی در مدیریت آب های سطحی باران ها که سالانه دردسر های فراوانی برای شهروندان داشت صورت گرفت.

 

قلیزاده اظهار کرد: گام های خوبی در ایجاد زیرساخت ارتباطی به ویژه فیبر نوری انجام شد و فازهای این پروژه به زودی به اتمام خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه زباله از این شهر خواهد رفت، گفت: همچنین طی این مدت ارتباطاتی با ستاد مدیریت بحران کشور، وزارت ارتباطات و سازمان مدیریت برنامه ریزی جهت مذاکره و ارائه طرح های پژوهشی و امکان سنجی ایجاد زیر ساخت های دیگر در شهر محمودآباد انجام شد و در روز های آینده جلسات تکمیلی و مذاکرات کاربردی برای حصول نتیجه را خواهیم داشت.

 

رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد تصریح کرد: بی‌شک حمایت‌های نماینده محترم در اخذ اعتبارات کمک بزرگی خواهد بود که تمنا داریم تیم شورا و شهرداری را مورد حمایت قرار دهند و همچنین از صبوری همشهریان عزیز بسیار سپاسگزاریم و برای شهردار جوان آرزوی موفقیت داریم.

 

قلیزاده اذعان داشت: بی تردید جناب اختیاری شهردار منتخب ماست و اعضای شورای شهر ایشان را با تمام توان حمایت و عملکرد ایشان را ارزیابی و نظارت خواهد کرد.

 

وی در پایان ذکر کرد: سپاس ویژه داریم از همه بزرگوارانی که گام‌های موثر احقاق حق در پرونده زمین ساحلی خط آهی محمودآباد داشتند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین