اعزام ۴۵۰  نفر در قالب ۱۰  کاروان راهیان نور از محمودآباد
اعزام ۴۵۰  نفر در قالب ۱۰  کاروان راهیان نور از محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: در سالروز برقراری اردوی راهیان نور در بیستم اسفندماه تعداد 450 نفر از مردم شهرستان محمودآباد با 10 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،اسماعیل ابراهیم‌نژاد در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور،اظهار کرد: تعداد ۴۵۰ نفر از شهروندان محمودآبادی به صورت خانوادگی و انفرادی در قالب ۱۰ کاروان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی افزود: این ۱۰ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب و بازدید از یادمان شهدا در شلمچه،فکه،هفت تپه،اروند کنار و منطقه فتح‌المبین اعزام که طی پنج روز این اردو به طول می‌انجامد.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: هدف از این اردو بازدید از یادمان‌های شهدا و محل حماسه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده و اینکه بگوییم راه شهدا کماکان ادامه دارد و این اردو در روز بیستم اسفند که سالروز برقراری اردوی راهیان نور هم است از این شهرستان اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد در پایان گفت: به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا پس از وقفه‌ای دو ساله در سال ۱۴۰۰ تعداد ۹ کاروان به صورت متمرکز به اردوی راهیان نور اعزام شدند که امسال به ۱۰ کاروان به صورت متمرکز افزایش یافته و در هر کاروان بصورت مجزا راوی مناطق عملیاتی و روحانی برای آشنایی بیشتر مردم حضور دارند.

به گزارش محمودآباد آنلاین در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و سرخ رود به همراه جمعی از مسؤولان و مردم حضور داشتند.

  • نویسنده : سید مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران