مسئولان مقصر در صف نخست ساخت سازهای غیرمجاز
مسئولان مقصر در صف نخست ساخت سازهای غیرمجاز
محمودآباد آنلاین / حجت الاسلام اکبری در جلسه شورای اداری مازندران با ابراز نگرانی از ساخت وساز‌های غیرمجاز در استان گفت: قبل از متخلف و سازنده غیرمجاز، باید با مسئولانی که با ترک فعل در ساخت ساز غیرمجاز نقش دارند، برخورد شود. 

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به تاکید رئیس محترم قوه قضائیه در باره برخورد قاطع و بدون چشم پوشی با همه عوامل تاثیرگذار در ساخت وساز‌های غیرمجاز افزود: جان و مال مردم وبیت المال بسیار مهم بوده و هر مسئول سهیم در تضییع حقوق مردم، باید پاسخگو باشد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه نهاد‌های خدمات رسان بر اساس قانون نباید به ساخت وساز‌های غیرمجاز انشعاب دهند تصریح کرد: قانونگذار ساخت و ساز غیرمجاز را جرم تلقی دانسته و در این مسیر همه نهاد‌های مرتبط بایستی با همکاری، نظارت و برخورد به موقع، مانع از ساخت و ساز‌های غیرمجاز شوند.

عالی‌ترین مقام قضایی مازندران گفت: صیانت از بیت المال در حوزه زمین و آب یا رفع تصرفات زمین های ملی و منابع طبیعی، در راستای اجرای بند دوم ماده ۱۵۶ قانون اساسی و به عنوان مطالبه جدی مقام معظم رهبری برای احیای حقوق عامه انجام می شود.

حجت الاسلام اکبری افزود: حفاظت از حقوق عامه بخشی از سند تحول محسوب شده و در همین رابطه، برای اجرای صحیح و دقیق سند تحول قضایی، نیازمند عزم همگانی و جدی هستیم. البته قوه قضاییه عزم خود را برای این منظور بیش از پیش جزم کرده است.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران