آغاز همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کتابخانه عمومی محمودآباد
آغاز همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کتابخانه عمومی محمودآباد
محمودآباد آنلاین / به مناسبت روز فرهنگ عمومی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمودآباد با رئیس کتابخانه عمومی محمودآباد دیدار کرد.

در این نشست صمیمی در خصوص ترویج فرهنگ کتاب خوانی و راهکارهای ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه صحبت شد.

فلاح مسئول کانون محمودآباد از آغاز همکاری کانون با کتابخانه عمومی این شهرستان در برنامه های جام باشگاه های کتاب و برگزاری پویش ها و مسابقات کتابخوانی خبر داد و بر لزوم استمرار این همکاری در سایر برنامه های کتاب محور تاکید کرد.

فلاح در ادامه افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که کتابخانه کودک و نوجوان و همچنین مکانی فرهنگی هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می باشد، در ایام مقابله با کرونا بخش اعظم فعالیتهای کتاب محور خود را بصورت مجازی انجام می دهد که در مناسبات پیش رو اعم از هفته کتاب، از ظرفیت های کتابخانه عمومی در بخش مجازی بهره مند خواهد شد.

اعتصامی رئیس کتابخانه عمومی محمودآباد بیان داشت: تعامل با خیرین فرهنگی در جهت پیش برد اهداف بسیار موثر می باشد و تعامل دوجانبه در این زمینه اتفاقات بهتری را در حوزه فرهنگ و کتابخوانی رقم خواهد زد.

وی اضافه کرد: معلمان و مربیان‌ نقش بسزایی در ایجاد انگیزه در دانش آموزان به کتابخوانی دارند.

در خاتمه مسئولین کتابخانه های عمومی و مرکز فرهنگی هنری کتابخانه کودک و نوجوان ، عضویت مدیران و فرزندان در کتابخانه های شهرستان را در ارتقای فرهنگ کتابخوانی حائز اهمیت دانستند.

  • نویسنده : امیر عباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین