۲۰ واحد صنفی متخلف کرونایی در محمودآباد پلمپ شد
۲۰ واحد صنفی متخلف کرونایی در محمودآباد پلمپ شد
محمودآباد آنلاین فرماندار محمودآباد از پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف کرونایی از صبح امروز در این شهرستان خبر داد.

خسرو طالبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: واحد های پلمپ شده جزء گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ بودند که هیچ همکاری با ماموران بهداشت نداشتند و پروتکل های بهداشتی ابلاغی نیز در این واحدها اصلا رعایت نمی‌شد و نهایتا برابر قانون و دستور مقام قضایی پلمب شدند.

 

نماینده عالی دولت در محمودآباد از تشدید نظارت‌ها بر روند فعالیت اصناف برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: همچنین روزانه از ادارات مختلف محمودآباد بازدید می‌کنیم و درصورت مشاهده کوچکترین مسئله‌ای که سلامت جامعه را به خطر بیندازد فورا آن را در دستور کار قرار می‌دهیم.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه پروتکل های بهداشتی در بانک ملی و سپه و اداره ثبت اسناد و املاک از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و هر لحظه احتمال ابتلا به کرونا و انتقال این ویروس بین مراجعه کنندگان وجود دارد.

 

طالبی اظهار کرد: سرکشی های روزانه در قالب ۳ اکیپ هم از بازار، هم از ادارات و هم از بانک‌ها صورت می‌گیرد و نهادهای متخلف اخطار دریافت می‌کنند و نهایتاً در صورت بی‌توجهی به آن پلمپ خواهند شد.

 

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه این شهرستان به علت تعطیلات ایام عید نوروز و دید و بازدیدها و همچنین حضور مسافران وضعیت مطلوبی ندارد و روزانه تعداد زیادی از شهروندان مبتلا به کرونا می‌شوند، اضافه کرد: بخش کرونای بیمارستان محمودآباد پر شده و درحال تخلیه بخش کودکان برای تخصیص این بخش به کرونا هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که شهروندان در رعایت مسائل بهداشتی دقت کنند و از برگزاری دورهمی‌ها و حضور در تجمعات بپرهیزند.

 

وی افزود: همچنین انتظار می‌رود اصناف و سایر نهادها هم در این فضا همراه باشند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین