از سختی های اعزام تا شگفتی سازی بانوان کبدی کار محمودآباد
از سختی های اعزام تا شگفتی سازی بانوان کبدی کار محمودآباد
محمودآباد آنلاین: کبدی محمودآباد در بخش بانوان ماه هاست چراغ خاموش فعالیت می‌کند آن هم با حداقل ها.

روزها و‌ ماه هاست که از فعالیت بانوان کبدی کار محمودآباد با شرایط سخت و با حداقل امکانات می گذرد تا به اولین حضورشان برای رقابت های استانی امیدوار شوند.

 

تیمی که شاید این روزهای اعزامشان به دلیل نداشتن حداقل لباس یکدست و متحد الشکل در وهله ای از ابهام قرار داشت توانست یک روز مانده به مسابقات با مساعدت رئیس اداره ورزش ،بالاخره جواز حضور در رقابت های استانی را کسب کند و البته نمایش خوبی را هم ثبت کند.

 

زینب برزگر نائب رئیس هیأت کبدی محمودآباد و مربی تیم که ‌روز ها و ماههاست با کبدی کاران تمرین می کند هدایت تیم را بر عهده داشت.

 

سعی می کنیم دیگر ناگفته ها همان در غلاف بماند و کام‌ خوانندگان را از شگفتی و درخششی که بانوان کبدی کار محمودآبادی رقم زدند ، بیشتر از این تلخ نشود و به خلاصه گزارش مسابقات بسنده می کنیم.

 

روز گذشته رقابت های کبدی بانوان استان مازندران بعد از مدت ها بخاطر شرایط کرونایی به میزبانی کلاردشت برگزار شد،رقابت هایی که از اهمیت و‌ سطح بالایی برخوردار بود و بیشتر نگاه ها را به خود جلب کرده بود ،تیم کبدی بانوان محمودآباد که هم بیشتر بازیکنانش برای اولین بار پا به مسابقات می گذاشتند هرچند نتوانستند بر روی سکوی بروند و چهارم شدند اما عملکرد بانوان کبدی کار محمودآبادی به زعم بیشتر کارشناسان عالی و فوق العاده بود و نگاه ها را به این تیم معطوف کرد و البته نگاه تیزبینانه کمیته های فنی از عملکرد چند بانوی کبدی کار محمودآباد غافل نشد و برای اردوی منتخب استان دعوت خواهند شد.

 

 

باید گفت بانوان کبدی کار محمودآباد حرف های زیادی در آینده برای گفتن خواهند داشت و این تازه شروع رسیدن به آن هدف بزرگتر است.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد