از دو کتاب هنرمند محمودآبادی رونمایی شد
از دو کتاب هنرمند محمودآبادی رونمایی شد
محمودآباد آنلاین : به مناسبت ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و در مراسمی با حضور گسترده شهروندان و هنرمندان از دو اثر هنری اسماعیل اصغرپور رونمایی شد.

عصر امروز جمعه ۲۰ خرداد و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی محمودآباد و با حضور صادق خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران انجمن های هنری و جامعه هنری شهرستان از دو کتاب اسماعیل اصغرپور در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر رونمایی شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : اسماعیل اصغرپور مولف دو کتاب طراحی از طبیعت و طراحی از چهره و آنتومی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته هنرهای تجسمی دانشگاه تهران بوده و ۴۶ سال سن دارد.

وی ریاست انجمن هنرهای تجسمی غرب تهران و شمال و شمیرانات تهران و مدیرمسئولی آموزشگاه هنرهای تجسمی آفاق را در کارنامه هنری خود دارا می باشد و از سال ۱۳۷۰ تا کنون نمایشگاههای گروهی و انفرادی زیادی در شهرهای مختلف کشور برگزار نموده است.

دو کتاب طراحی از طبیعت و طراحی از چهره و آنتومی به ترتیب ۴۵ و ۸۶ صفحه دارند و انتشارات سخنکده ناشر آنها بوده و از محتوای آموزشی برخوردار بوده و بنا به اظهار اسماعیل اصغرپور در این دو کتاب آموزشهای هنرهای تجسمی از مقدماتی تا حرفه ای برای علاقمندان پیش بینی شده است.

وی در مصاحبه با محمودآباد آنلاین گفت: این دو کتاب حاصل دو دهه تجربیانت و آموخته های زندگی هنری خودم می باشد و تدوین و نگارش این کتاب ها بیش از ۲۰ سال زمان برد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین