صلاحیت ۲۶ نفر از کاندیدای حوزه انتخابیه نور و محمودآباد احراز نشد
صلاحیت ۲۶ نفر از کاندیدای حوزه انتخابیه نور و محمودآباد احراز نشد
محمودآباد آنلاین : پولادی رییس حوزه انتخابیه شهرستان های نور و محمودآباد از تایید صلاحیت 33 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد خبر داد. ‎

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور گفت : از مجموع ۶۳ داوطلب نام نویسی کرده در این حوزه انتخابیه ، سه نفر از ادامه پیگیری جریان انتخابات انصراف داده و صلاحیت یک نفر در مرحله ثبت نام احراز نشده و در بررسی نهایی از سوی شورای نگهبان عدم صلاحیت ۲۶ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های نور و محمودآباد به آنها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید یا احراز نشده بود ، به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه بصورت غیر حضوری و از طریق سامانه ، اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کرده و بر اساس جدول زمان بندی انتخابات ، این اعتراض‌ها پس از بررسی شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن نتایج آن اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان های نور و محمودآباد خاطر نشان شد : امسال در شهرستان نور ۱۳۱ شعبه اخذ رای و در شهرستان محمودآباد ۱۱۰ شعبه اخذ رای برای مشارکت عمومی شهروندان از سوی هیات اجرایی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سالجاری ۲ برگزار می‌شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین