ارائه خدمات ملی با بودجه استانی به مسافران نوروزی
ارائه خدمات ملی با بودجه استانی به مسافران نوروزی
محمودآباد آنلاین : فرماندار محمودآباد در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی به بیان اینکه امسال مشکلات کمتری نسبت به سال گذشته وجود داشته با وجود آنکه حجم مسافر بسیار است، اظهار کرد: در زمینه زیرساخت‌ها نیز تمام تلاش بکار گرفته شد تا در جهت ساماندهی زباله انجام شود اما همچنان مشکل دپوی زباله در این شهر وجود دارد؛ در محمودآباد دو نقطه ویژه دریا، جنگل و مناطق روستایی دیده می‌شود که مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند و در این نقاط حجم زباله مشاهده می‌شود.

روح اله علیزاده با اشاره به اینکه اسکان چادرها فقط در یک نقطه آن هم خط آهی انجام شود بنابراین جمع‌آوری چادر در سایر نقاط باید صورت گیرد، افزود: چادرزنی در ورودی به ساحل ممنوع است و ماموران در این زمینه نظارت ویژه داشته باشند.

وی گفت: ساعت کاری چهار چرخ ساماندهی شود و اجازه تردد در زمان شب داده نشود در این زمینه نیروی انتظامی ورود یافته و برخورد جدی با چهار چرخ‌های غیر مجوز داشته باشند.

علیزاده با بیان اینکه متکدیان در سطوح شهری بسیار شده که لازم است جمع‌آوری صورت گیرد،  عنوان کرد: نصب بنر با عنوان ممنوعیت استفاده استخر و جکوزی در ویلاها و خانه‌های روستایی در ورودی روستاها از سوی دهیاری‌ها انجام شود تا از قطعی آب و مصرف بی‌رویه آن جلوگیری شود.

فرماندار محمودآباد با تاکید بر اینکه در محمودآباد روزانه تردد ۷۰ هزار مسافر به ثبت رسیده و این نشان‌دهنده این است که شهرستان با بودجه استانی خدمات ملی ارائه می‌دهد، اظهار داشت: باتوجه به قرار گرفتن ماه مبارک رمضان عدم رعایت شئونات اسلامی پس از تذکر آن مکان پلمپ می‌شود؛ این استان با نام دیار علویان و مکتب تشییع شناخته شده است باید به مسافران و گردشگرانی که به رعایت روزه‌داری نمی‌پردازند برخورد جدی شود.

  • نویسنده : کبریا مقدس
  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم مازندران