اخذ مجوز جذب ۴۷ معلم حق التدریس در محمودآباد
اخذ مجوز جذب ۴۷ معلم حق التدریس در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : نصری رئیس آموزش و پرورش محمودآباد از اخذ مجوز جذب 47 محلم حق التدریسی در خبر داد و گفت: 160 نفر در شهرستان شرایط احراز را داشته و 78 نفر سال گذشته جذب شدند و امسال 47 نفر براساس میزان امتیاز جذب خواهند شد.

در آستانه بازگشایی مدارس نشست خبری مرتضی نصری مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد با حضور کلیه اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

وی طی سخنانی در این نشست با اشاره به رویکرد آموزش و پرورش در سال جدید مبنی بر  آموزش بر مبنای فن آوری نوین گفت: حفظ سلامت دانش آموزان مهمترین اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی افزود: سیاست ما در سال تحصیلی جدید تقویت آموزش مجازی و پوشش حداکثری دانش آموزان برای آموزش فراگیر مجازی می باشد و در صدد ارتباط حداکثری بین خانواده ها و معلمین و دانش آموزان هستیم.

مرتضی نصری گفت: ۱۴ هزار و ۷۸۰  دانش آموز و ۱۰۹۲ معلّم محمودآدبادی در ۵۴۳ کلاس درس به صورت غیر حضوری و آموزش مجازی ، سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ را آغاز خواهند نمود.

وی تصریح کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرمز بودن شرایط استان و شهرستان ، کلاس های درس بصورت حضوری و حجمی فعلا برگزار نخواهد شد ولی به منظور تقویت پایه تحصیلی دانش آموزان ، در نظر داریم در قالب گروه های مختلف و با حضور حداقلی کلاس های درس را دایر نمائیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد گفت: آیین بازگشایی مدارس و زنگ سال تحصیلی جدید در روز شنبه ۱۵ اسفند در مدرسه متوسطه شاهد با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده معظم شهدا به صدا در خواهد آمد.

نصری در خاتمه از استخدام ۳۲ هزار نیرو در آموزش و پرورش بر اساس آزمون در سال جدید خبر داد .

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآبادآنلاین