امروز برگ زرین دیگری در تاریخ رقم زده شد
امروز برگ زرین دیگری در تاریخ رقم زده شد
محمودآباد آنلاین / فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد گفت: امروز برگ زرین دیگری رر تاریخ ایران رقم زده شد و مردم ثابت کردند که همیشه در صحنه و گوش به فرمان رهبری هستند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد در حاشیه برگزاری رژه خودرویی و موتوری مردم شهرستان محمودآباد به مناسب فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین، ضمن تبریک این روز خجسته بیان کرد: مردم ولایی محمودآباد همانند سایر هموطنان خود در سراسر کشور امروز آمدند تا با شهدای انقلاب و امام راحل(ره) تجدید پیمان کنند و آرمان های خود را دوباره تجلی بخشند.

وی افزود: حضور امروز اقشار مختلف مردم از خردسال و کودک و نوجوان و جوانان تا میانسال و کهنسال در رژه خودرویی بی‌نظیر بود و همانند جشن‌های پیروزی انقلاب در سال‌های گذشته شعار مرگ بر آمریکا سر داده و ندای الله اکبر طنین انداز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ امسال نتوانستیم در شان مردم شهید پرور شهرستان مراسمی داشته باشیم اما حضور خانواده‌ها در رژه خودرویی قابل تحسین و زینت بخش این مراسم بود.

ابراهیم‌نژاد در خاتمه با بیان اینکه امروز مردم همیشه در صحنه بار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند اظهار کرد: گرچه امروز جای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع ما خالی بود اما او در مشت های گره کرده جوانان حضور داشت و راهش ادامه دارد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین