اثر نویسنده محمودآبادی به بازار کتاب رسید
اثر نویسنده محمودآبادی به بازار کتاب رسید
محمودآباد آنلاین: اولین رمان نویسنده جوان محمودآبادی به بازار کتاب رسید.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ کیانا بازیار، نویسنده جوان محمودآبادی در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: کتاب رمان والامقام در دو جلد ، حاصل سه سال تلاش بی وقفه و سخت بنده است که به نگارش رساندم.

وی یکی از مهمترین چالش های این مسیر را تحقیقات جامع و بررسی مشکلات و معضلات جامعه به خصوص جوانان موفق در کشور دانست و افزود: موضوع و محتوای این کتاب جامع است که برای نگارش این کتاب وقت بسیار زیادی را صرف کرده و در نهایت با تکیه بر توان خود و توکل بر خداوند توانستم در کنار تحصیل، آن را به پایان برسانم.

کیانا بازیار بیان کرد: ژانر این کتاب سیاسی ، جنایی و اجتماعی است که جایگاه افراد متفاوت را در جامعه شرح داده و بیانگر معضلات بروز جامعه است و دیالوگ ها در هر صفحه در یک سطح و چینش نوشته شده اند، بنابراین دیالوگی وجود ندارد که بر دیگری برتری داشته باشد.

بازیار علت اصلی انتخاب عنوان این کتاب را، یکی از شخصیت‌های داستان برشمرد و تصریح کرد: والامقام لقب یکی از شخصیت‌های مهم داستان است که سرپرستی یک قشر مخرب در جامعه را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه نویسندگی را از سن ده سالگی آغاز کرده، ذکر کرد : هدف بنده از شروع این کار، ثبت مسائل و مشکلات رایج جامعه در زمینه های مختلف بوده تا بتوانم مخاطبان را تا حدودی به آگاهی برسانم.

این نویسنده محمودآبادی در پایان علت تمایل کم افراد به کتاب خوانی را، تحول و افزایش وسایل الکترونیکی و ارتباطی دانست و متذکر شد : به عنوان یک نویسنده خواسته ام از مردم و به خصوص خانواده ها این است که فرزندان خود را بیشتر به خواندن کتاب تشویق کنند تا آن ها بتوانند رابطه خوبی با کتاب ها برقرار کنند.

گفتنی است؛ کیانا بازیار دانش آموز پایه دوازدهم رشته علوم انسانی دبیرستان شاهد بصیرت است که ترجمه کتاب های رویا، عادت های ذن و فلسفه کلاسیک و همچنین نویسندگی فیلمنامه سریال آجان به کارگردانی بهنام بنام را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است؛ مخاطبان می توانند با مراجعه به سایت انتشارات آقایی به لینک https://entesharataghaei.ir/product/%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%85/ این کتاب را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین