نبود فیزیکی ماموران به معنی عدم نظارت نیست
نبود فیزیکی ماموران به معنی عدم نظارت نیست
محمودآباد آنلاین / فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد با اعلام اینکه دوربین های پایش تصویری در سطح شهرستان فعال هستند گفت: نبود فیزیکی ماموران پلیس به معنی عدم نظارت نیست و تمامی تخلفات راهنمایی و رانندگی از دوربین های پایش تصویری رصد خواهد شد.

سرهنگ محمود حسین‌زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: برخی شهروندان بر این باورند که در نبود ماموران می‌توانند خلاف مقررات رانندگی عمل کنند و کسی نیست که بر آنان نظارت کند.

 

وی با بیان اینکه از صبح امروز تا کنون پیامک جریمه برای تعداد زیادی از متخلفان ارسال شده، افزود: دوربین های پایش تصویری در معابر پر تردد شهر نصب شده‌اند، تمامی تخلفات بدون حضور مامور پلیس راهور از این دوربین ها ثبت، در اتاق پایش تصویری بر تخلفات نظارت شده و جرائم بر اساس مصوبات راهنمایی و رانندگی بر متخلفان اعمال می‌شود.

 

رئیس پلیس محمودآباد با اشاره به قرارگیری در آستانه سال نو و شلوغی معابر و ترافیک سنگین جاده ها در شهر به دلیل حجم زیاد تردد در این زمان، تاکید کرد: انتظار داریم که شهروندان موازین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و بدانند که اگر پلیس در مکانی مستقر نیست، تخلفات با پایش تصویری مدیریت می‌شود و هیچ تخلفی از چشم قانون پوشیده نمی‌ماند و مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین