سیف الله فرزانه از میراث فرهنگی مازندران خداحافظی کرد
سیف الله فرزانه از میراث فرهنگی مازندران خداحافظی کرد
محمودآباد آنلاین: سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان مازندران پس از دو دوره مسئولیت مدیرکلی و یک دوره معاونت در این سازمان پیش از ظهر امروز از این مجموعه خداحافظی کرد.

مهدی ایزدی که پیش از این معاون میراث فرهنگی مازندران بود امروز یکشنبه به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منصوب و معرفی شد و سیف الله فرزانه هم پس از دو مرحله تجربه مدیرکلی ، امروز با اهدای لوح سپاس از زحماتش طی سالهای اخیر تقدیر و تکریم شد.

به گزارش ایرنا، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی امروز با صدور حکمی مهدی ایزدی معاون میراث فرهنگی مازندران را به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران معرفی کرد.

پیش از این مسئولیت مدیرکلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران بر عهده سیف‌الله فرزانه بود که از اوایل اردیبهشت ۱۳۹۷ دومین دوره مدیرکلی خود در این مجموعه را آغاز کرد و تا امروز در این مسئولیت حضور داشت.

مهدی ایزدی که به سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران منصوب شد طی سال‌های اخیر به عنوان معاون میراث فرهنگی این اداره کل فعالیت داشت.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین