آغاز به کار پلیس فتا در شهرستان محمودآباد
آغاز به کار پلیس فتا در شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین / فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: با پیگیری های بعمل آمده وبا توجه به تامین نیروی انسانی و تجهیزات این مرکز در ستاد فرماندهی انتظامی محمودآباد ، پلیس فتا در این شهر فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ سرهنگ محمود حسین زاده  در آیین افتتاح این مرکز افزود:پلیس فتا با توجه به سیاست‌های کلان نیروی انتظامی و تخصص لازم به رصد ، کنترل و پایش فضای مجازی می‌پردازد.

وی ادامه داد : امروزه استفاده از اینترنت و حضور در دنیای مجازی، بخش جدایی ناپذیری از زندگی آحاد جامعه شده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و از این رو ، این فضای سایبری نیازمند محافظت و صیانت است تا حقوق افراد در آن، مورد تعرض سوء استفاده گران، قرار نگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد  تصریح کرد : پلیس فتا، به منظور پیگیری، تحقیق و کشف جرایمی که در فضای مجازی رخ می دهد ایجاد شده و مهمترین وظایف آن ایجاد امنیت ، کاهش مخاطرات فضای سایبری ، ممانعت از تعرض به ارزش‌ها و هنجارهای جامعه، مراقبت و پایش از فضای تولید و تبادل اطلاعات، با هدف پیشگیری از تبدیل شدن این فضا به بستری برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی، می باشد.

گفتنی است، پیش از این ستاد فرماندهی انتظامی محمودآباد از بهره مندی واحد پلیس فتا محروم بوده و شهروندان به منظور پیگیری امورات خود به ستاد انتظامی نور مراجعه می نمودند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین