برپایی نمایشگاه و جشنواره فرهنگی و هنری پیشواز بهار در سرخ رود
برپایی نمایشگاه و جشنواره فرهنگی و هنری پیشواز بهار در سرخ رود
محمودآباد آنلاین : کبود شهردار سرخ رود گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو و به منظور فراهم سازی بستاز مناسب جهت تهیه اقلام مورد نیاز خانواده ها ، نمایشگاه پیشواز بهار امسال از 20 اسفند در سرخ رود برپا خواهد شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : محسن کبود همچنین با اشاره به ضرورت پاسداشت آیین ها و سنت های نوروزی شب سال تحویل گفت: قرار است در روز افتتاحییه و اختتامیه این نمایشگاه ویژه برنامه نوروزی با حضور چهره های هنری مطرح کشورمان و هنرمند ان بومی در قالب کمدی و طنز برگزار گردد.

محسن کبود فیروزجائی شهردار سرخ رود اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف ساماندهی دستفروشیان و امکان سازی دسترسی برای عموم شهروندان و مسافران در یک نقطه متمرکز و همچنین ارائه و عرضه کالاها و اقلام مورد نیاز شب عید اعم از میوه ، آجیل و خشکبار و لباس و… با قیمت مناسب در قالب ۴۰ غرفه در منظقه گلشهر پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان شد : کلیه علاقمندان می توانند نسبت به مراجعه حضوری به واحد روابط عمومی شهرداری سرخ رود و یا با تماس با شماره تلفن ۰۹۹۴۱۶۸۴۰۵۱ اطلاعات کافی را در خصوص نحوه همکاری و اجاره غرفه ها را بدست آوردند.

شهردار سرخ رود با اشاره به ضرورت پاسداشت آئین و سنت فرا ملّی نوروز باستانی در کشورمان گفت: عید نوروز از رسوم و باورها و سنت های قدیمی ایران اسلامی به شمار می رود و این شهرداری درصدد است ضمن فراهم سازی بستری مناسب اقتصادی برای شهروندان نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با حضور چهره های مطرح کشور اقدام نماید.

محسن کبود فیروزجائی فرا رسیدن ایام عید نوروز را فرصت مناسبی برای تزریق شور و نشاط در جامعه دانست و تاکید کرد: شهر ساحلی سرخ رود با فرصت کردشگری چهارفصل آماده پذیرایی و میزبانی از مسافران نوروزی می باشد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین