نمایندگان خانه مطبوعات مازندران در محمودآباد معرفی شدند
نمایندگان خانه مطبوعات مازندران در محمودآباد معرفی شدند
طی حکمی از سوی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران علی یوسفی به عنوان رابط خانه مطبوعات در شهرستان محمودآباد و ابراهیم ناطقی به عنوان عضو کمیته پیشکسوتان و محمد محتاطی به عنوان عضو شورای حل اختلاف منطقه پنج خانه مطبوعات مازندران منصوب شد.

آیین معارفه نمایند خانه مطبوعات در محمودآباد و اعضای کمیته های استانی خانه مطبوعات پیش از ظهر امروز شنبه ۱۱ مرداد با حضور علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد و احمد محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و مجید نیکو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در محل فرمانداری تشکیل گردید.

فرماندار محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت:  بدون شک در جهان امروز رسانه ها یکی از مهمترین ابزار هایی هستند که نقش بی‌بدیل آنها در ارتقای فرهنگ جامعه در تمام ابعاد زندگی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به شیوع ویرورس کرونا و نقش اثرگذار رسانه در آگاهی بخشی به جامعه گفت: امروزه با شیوع کرونا و ایجاد بحران در جوامع شهری آنچه بیش از پیش نقش ارتباطات و اطلاعات را پررنگ تر می کند، اهمیت اطلاع رسانی حداکثری در بحران کرونا و تمرکز بر نیازهای جوامع شهری در مواقع خطر و بحران است.

وی تصریح کرد: این روزها با حضور بیشتر شهروندان در خانه ها بیش از هر زمانی دیگری نیاز به دریافت اطلاعات دقیق از سوی رسانه‌ها احساس می شود و رسانه‌های فعال در فضای مجازی در روزهای بحران کرونا،  بهتر از هر زمان دیگری می توانند در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و قطع زنجیره انتقال کرونا اثر بخش باشند.

در ادامه علی یوسفی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات و رابط شهرستان محمودآباد با اشاره به انتخاب رابطین خانه مطبوعات در مناطق ۵ گانه استان و تشکیل تمامی کمیته های استانی در مناطق پنج گانه خاطرنشان کرد: دبیران کمیته ها و رابطین شهرستان های و همچنین نماینده خانه از سوی مدیرعامل و هیات مدیره منصوب و با حضور فرمانداران استان معارفه می شوند.

در بخش پایانی این آیین طی حکمی از سوی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران علی یوسفی به عنوان رابط خانه مطبوعات در شهرستان محمودآباد منصوب شد.

همچنین در این مراسم ابراهیم ناطقی لاریجانی به عنوان عضو کمیته پیشکسوتان و محمد محتاطی به عنوان عضو شورای حل اختلاف رسانه های منطقه پنج خانه مطبوعات منصوب شدند.