می گویند برای محمودآباد ۲ هزار میلیارد اعتبارگرفتیم ، کو ؟ کجا ؟
می گویند برای محمودآباد ۲ هزار میلیارد اعتبارگرفتیم ، کو ؟ کجا ؟
محمودآباد آنلاین : حجت السلام جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد طی سخنانی در خطبه های نماز جمعه 28 اردیبهشت با انتقاد از عملکرد دولت مردان در استان مازندران و شهرستان محمودآباد گفت : استاندار مازندران اعلام کرد 71% مصوبات سفر اول اجرایی شد ولی من میگویم 5% هم انجام نشد.

حجت السلام والمسلمین سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد طی سخنانی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر محمودآباد ضمن انتقاد از وزیر جهاد کشاورزی که در قالب سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت در محمودآباد و نور حاظر شد گفت: وزیر جهاد کشاورزی فقط رفت از یک واحد گلخانه و پرورش گل در محمودآباد و یک پروژه در چمستان بازدید کرد و بلافاصله رفت قائمشهر و دریغ از حتی دو کلمه حرف و ارتباط با مردم

امام جمعه محمودآباد گفت: از رئیس جمهور می خواهم در سفرهای شهرستانی جلسه شورای اداری با حضور مدیران ارشد شهرستان برگزار کنند و مصوبات قبلی سفر را ارزیابی و راستی آزمایی کنند و گزارش بگیرند از مدیران محلی

وی اضافه کرد : استاندار مازندران پیش از سفر رئیس جمهور و هیات دولت اعلام کرد ۷۱ درصد مصوبات سفر اول رئیس جمهور اجرایی شده است و این درحالی است که من میگویم ۵% هم اجرایی نشد

ایشان همچنین با انتقاد از عملکرد مدیران شهرستان گفت: ۵%  مصوبات اجرایی شده از سفر اول رئیس جمهور و هیات دولت در محمودآباد را به ما نشان بدهید !! بنده به عنوان یک خدمتگزار مردم همه جا هستم و حضور دارم ولی اگر یک جا افتتاح شد به ما نشان دهید ؟

خطیب جمعه شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به نقش پررنگ مردم در حوزه های سیاسی و اجرایی گفت: خرید تجهیزات بیمارستان و درمانی و بهداشتی ،  تامین تجهیزات آموزشی و احداث مدرسه همواره خیرین بار مسئولین را بر دوش کشیدند و در همه ی بخش ها خیرین و مردم پیشتاز بوده و مشارکت داشتند و شما چکار کردید؟

سید احمد جباری ادامه داد : همواره می گویند برای محمودآباد ۲ هزار میلیارد اعتبارگرفتیم ، کو ؟ کجا ؟ با وزیر جهاد کشاورزی همزمان با ناهار جلسه گذاشتند و دو کلمه وزیر حرف نزد  آرزو به دل ماندیم دو کلمه با ما حرف بزند و همه ی ساعاتی که حضور داشت از مشکلات مردم شهرستان گفتیم ، فقط گوش داد و بدون هیچ یادداشتی و صحبتی رفت.

وی با انتقاد از شکل سفر محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان محمودآباد گفت: وزرا فقط رفع تکلیف می کنند و گره از مشکلات مردم باز نمی کنند و حضور و احساس تکلیف مردم در برابر مشکلات بیشتر از مسئولین و متولیان می باشد و این در حالی است که اینها مسئولین ما هستند.

امام جمعه شهرستان محمودآباد خاطر نشان شد : کمربندی شرقی و غربی محمودآباد  هنوز مشکل دارد و مسئولین در هفته دولت و ایام دهه فجر نوید اجرای پروژه می دهند و این بمانند همان درختی است که نکاشتید.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین