فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد معرفی شد
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد معرفی شد
محمودآباد آنلاین : مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد با حضور و ائمه جمعه شهرهای محمودآباد و سرخ رود و روح الله علیزاده فرماندار، جانشین فرماندهی سپاه کربلا، اعضای شورای تامین شهرستان و تنی چند از مسئولین و منتخبین و جمعی از بسیجیان و پاسداران صبح چهارشنبه ۱۸ مهرماه در نمازخانه سپاه ناحیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری محمودآباد آنلاین : در این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران سرهنگ پاسدار «جواد کردان» به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار «اسماعیل ابراهیم نژاد» تقدیر بعمل آمد.

سرهنگ جواد کردان فرمانده جدید سپاه شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم گفت: رسالت سپاه بر پایه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است وبعد از فرایندی که از سوی مقام معظم رهبری برای انقلاب پایه گذاری شده است و آن همان ۵ مرحله قبلی است ، رسالتی جدید به سپاه در هر نقطه ای اهدا و ایجاد می شود.

سرهنگ کردان گفت : دستاوردهای انقلاب اسلامی از حوزه تحقق انقلاب اسلامی و استقرار نظامات مربوط به انقلاب اسلامی یک کار مشخص است که حفاظت از آنها به سپاه ماموریت داده شده است.

فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد ادامه داد : بعد از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و صدور فرمان ۸ ماموریت برای سپاه پاسداران به نظر می رسد در راستای تحقق جامعه اسلامی و دولت اسلامی رسالت مهمی به نام ایجاد دستاوردها و حفظ و نشر آن به فراخور زمان به سپاه داده شده است.

وی در خاتمه گفت: امروز سپاه منتظر ظهور امام زمان (عج) تبدیل به سپاه زمینه ساز حضور و ظهور حضرت ولی عصر (عج) می شود که با استعانت از خون شهیدان و تحقق منویات مقام معظم رهبری و وحدت و همکاری کلیه ارکان نظام اسلامی شاهد تحقق این مهم خواهیم بود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین